• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Långfredagsnöje

F

F.d. 1082

Guest
Hej alla!
I Scandinavium har jag varit många gånger,dock aldrig för att se på konståkning.:msn_sunglasses:
Men i dag lyckades frugan locka med mig för att titta på hennes systerson som deltar i herrarnas fria åkning.
Jag måste säga att det var en upplevelse som jag aldrig skulle vilja vara utan!
En fantastisk stämning,mycket folk,dessa fantastiska "artister" som for omkring på isen och utförde det ena hoppet och piruetten värre än det,den andra.
Som kryddan på laxen så gick det ju riktigt bra för våran Kristoffer,10:a efter korta programmet och en stor chans att avancera efter morgondagens final.
Dessutom får man flera sms under tiden man sitter och tittar som säger att "JAG har setts i TV".:msn_sunglasses::msn_sunglasses::msn_sunglasses:

Man kanske har blivit TV stjärna på kuppen och får bära sådana där svarta som figurerna har på sig i smilisarna ovan?
Hur som helst så håller VI,Birgitta och jag att det går bra för pojken i morgon!

Toppen