• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Lång väntan på Fogg simkort

F

F.d. 53267

Guest
Har satt upp mig på väntelistan för Sim-kort hos Fogg. Har fått meddelande
om att det dröjer till den 27 maj innan dom kan börja skicka ut några.
Det var inte bra men det visar väl att efterfrågan är stor och att dom har svårt att få fram tillräckligt många kort.

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Lång väntan på Fogg simkort

Om man var tidigt ute tog det en vecka för både premium- och gratiskort. Dessutom var premiumkorten rabatterade till 99 kr/månad. Jag använder mina kort i iPads och Dovado Go, funkar utmärk. Nu väntar jag i första hand på att Norge, Tyskland, Österrike och Italien skall anslutas.

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027

Denna gången gjorde vi som chansade tidigt rätt, verkar bli riktigt bra detta med Fogg. Man kan ju bara hoppas att dom orkar fortsätta i samma takt för då lär väl hela Europa vara täckt innan nästa sommar. Den som väntar på något gott...

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Har satt upp mig på väntelistan för Sim-kort hos Fogg. Har fått meddelande
om att det dröjer till den 27 maj innan dom kan börja skicka ut några.
Det var inte bra men det visar väl att efterfrågan är stor och att dom har svårt att få fram tillräckligt många kort.

Möjligen kan man tolka det så att kortet kommer att gälla i alla de utlovade 12 länderna först den 27 maj.

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025

Jag har också använt mig av Fogg nu under 2 månader, men något som slog mig var att när jag går in på deras hemsida för att ladda på pengar är att det står 99 kr (och det är ok för mitt kort), men det står inget om några ytterligare länder förutom att kortet fungerar i Sverige, Danmark, och att Norge & England är på gång.
Går man in på deras hemsida så är betydligt fler länder på gång, undrar om vi kommer att få tillgång till dessa för 99 kr, eller kommer de att höja priset efter hand.

//Tommy

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027

Jag har också använt mig av Fogg nu under 2 månader, men något som slog mig var att när jag går in på deras hemsida för att ladda på pengar är att det står 99 kr (och det är ok för mitt kort), men det står inget om några ytterligare länder förutom att kortet fungerar i Sverige, Danmark, och att Norge & England är på gång.
Går man in på deras hemsida så är betydligt fler länder på gång, undrar om vi kommer att få tillgång till dessa för 99 kr, eller kommer de att höja priset efter hand.

//Tommy

När jag kontaktade Fogg för någon månad sedan ang 99kr priset så svarade dom att det är samma avtal som det för 149kr, man hade nu bara en kampanj med ett lägre pris. Detta lägre pris skulle vi få behålla minst året ut, sen kommer vi också att få betala 149kr. Det är alltså en rabbat under en tid, precis som alla mobil företag brukar ha då och då för att locka kunder. Sen verkar det ju som att Fogg lyckades för bra med sitt erbjudande eftersom sim-korten tagit slut.

Toppen