• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Låg skrivare

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Låg skrivare... Jag söker en laserskrivare med max höjd 19 cm. Det duger med svartvit. Har lite utrymmes brist. I nödfall kan jag använda bläckstråleskrivare. Är det någon som tipsa mig på bra skrivare?

Jag ska försöka sköta firman från Spanien under vintern. Vissa papper måste man skriva under, scanna och e-posta/eller posta. Kanske det finns andra lösningar?

Är det någon som har erfarenhet att sköta administration på distans och de problem som det medför?

Peter Lindblom

HBK Medlem
Kommun
Säter
HBK-Nr
10167
Medlemskap
2026
Sv: Låg skrivare

Samsung ML-1630(W) låg (12.2 cm hög), liten och smidig.
Så vitt jag vet har den utgått men det ser ut som om några har den kvar.

Finns även en multifunktion med scanner Samsung SCX-4500, 16.4 cm hög. Har för mig att den också har utgått.

Bägge är svart/vita lasrar.

Peter :)

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026

Den hade utgått men jag hittade SAMSUNG LASER ML-1670 Kompakt och praktisk 495 kr på Dustin. Tack för hjälpen.

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026

OKI MAIN BOARD-4L_POD2(281), B2400 - 43791702 Jag hittade ingen som fanns i lager. Det verkar som den har utgått

Peter Lindblom

HBK Medlem
Kommun
Säter
HBK-Nr
10167
Medlemskap
2026

Kolla priset på förbrukning. Samsung är bra och billiga i inköp men dyra på förbrukning (toner). Skriver du lite tar det väldigt lång tid att tjäna in en som är billig i drift men annars går det snabbt. Har ingen aning om driftkostnaden på OKI'n men antagligen mycket billigare.
Kolla också om du kan köpa fultoner (pulver) på ebay. Köpte 4X pulver + chip motsvarande högkapacitet toner för långt under vad en toner kostar till min CLJ-2550n.

Peter :)

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026

Mitt behov är inte stort. Kanske 100sidor/mån några flyg och lite avtal. Viktigt är bara så liten som möjligt i kombination med att inte gå sönder när man kör. Tror Samsungen är ok. Priset är inte viktigt men den såg enklast ut.

Senast ändrad:
Toppen