• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Läsfrossa

F

F.d. 55425

Guest
Vilken "LYCKA" jag har köpt Husbilen test alla nr. 2010 + Husbil&husvagn alla nr.2010+några nr.av Caravan bladet för det fasila priset av 160 kr på blocket. Här ska frossas i husbilar. Roligt när man är nybörjare på det här med husbil.Väntar med spänning på att få hämta "Peggy" peugeot från vinterförvaringen.
Sen ska här åkas , ska bli GÖR kul. :yes:

Sv: Läsfrossa

Så känner vi nog alla HB-åkare just nu och sitter med bilder, tidningar, resereportage framför oss och drömmer om det som komma skall.
Välkommen till klubben :bye::bye: Eva

Sv: Läsfrossa

Vi beställde vår första husbil någonsin för 5 månader sedan och nu, när det bara är ca 1 månad kvar börjar man bli riktigt otålig...

Tidningen läser man första dagen när den kommit, sedan surfar man resten av månaden! :)

Tillbaka
Toppen