• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Länkar till POI för POIviewer

ERIKPER

FD HBK Medlem
Kommun
Finspång
HBK-Nr
9272
Medlemskap
2022
Min Ipad havererade och jag försöker nu återskapa nyttig information i min ersättningsIpad. Såg en lista med länkar som jag tror Knarrevik hade lagt in, men kan inte hitta inlägget igen. Någon som kan hjälpa.

Erik P

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Länkar till POI för POIviewer

Har du ingen säkerhetskopia på PC eller iCloud?
Rekommenderas eftersom den besparar mycket jobb om iPad/iPhone stjäls eller kommer bort av andra orsaker.

En annan sak som bör nämnas är att en stulen iPad eller iPhone kan spåras och/eller göras obrukbar för tjuven med appen "Hitta min iPhone".
Jag har själv "hittat" en väns iPad, den var dock inte stulen.

ERIKPER

FD HBK Medlem
Kommun
Finspång
HBK-Nr
9272
Medlemskap
2022

Snabbt svar! Jo, när jag kopplade ihop Ipaden med datorn gick det att återskapa via Itunes. Frågan återstår dock. Var finns din länklista till POIviewer ?

Erik P

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Menar du denna?

image.jpg

Inga länkar precis men det kanske går att googla på namnen?

Lyckab

HBK Medlem
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
16491
Medlemskap
2025

Eftersom jag inte vet hur jag ändrar så skriver jag här, så kanske ni som kan, kan ändra...
Hbk Ställplatser.... I Ludwigslust i Tyskland så är det inte gratis längre det kostar.

7euro / 24h
el kostar 1euro / 2,5 kWh

Helt okej för denna plats och ett jättefint slott med stor park i gångavstånd.

/Magnus

Toppen