petsons
HBK Medlem
Jag lämnade husbilen för en utvändig rekond (tvätt, polering och vaxning) hos N1 Ceramic pro i Sölvesborg. 3500kr skulle det kosta. När jag hämtade bilen såg jag att lacken hade släppt på ena vindrutestolpen så jag påpekade detta med en gång. Jag fick prata med chefen via telefon och han sa att de skulle åtgärda lackskadan. Jag betalade och åkte hem. Hemma såg jag att taket inte var tvättat och att det var märken efter polerrondellen på gummilister m.m. Tog kontakt med dem igen och chefen lovade att han skulle fixa allt nästa dag. När jag lämnade hb’n nästa dag så var han inte där utan det var samma kille som dagen innan. Hämtar den lite senare samma dag och ser att de har kladdat på lite färg på skadan. När jag kommer hem ser jag att taket är tvättat. Det har runnit ner längs sidorna på de polerade och vaxade sidorna så de är alldeles randiga. Det har läckt in vatten från takluckorna så att våra nya mattor var dyngsura, överkastet blött och blött på toan. Ringer dem igen och skickar bilder eländet. Han säger att de inte tar ansvar för att det kommit in vatten. Jag reklamera r tjänsten och vill ha mina pengar tillbaka. Han lovar att betala tillbaka. Jag betalde med Swish och han kan inte swisha tillbaka mig utan hans revisor ska betala in pengarna på mitt konto. Det har nu gått över en månad och jag har inte sett röken av några pengar.