Sv: Läckande duschblandare
Konstaterar att en frågeställning till husbilsklubben är lika med noll när det gäller att få svar på en frågeställning gällande en praktisk fråga av relativt enkel karaktär vilket gör mig övertygad om att ett medlemskap i ett så oengagerat sällskap inte är av något större intresse för min del. Det stora problemet när man år ute och åker handlar mestadels om var man skall tömma sin gråvattentank.
Ja ja det måste ju vara ett riktigt stort problem hoppas att dessa arma människor som inte har det klart för sig kommer till insikt om detta enorma problem som uppenbarligen är en stor och viktig del under rubriken vatten och avlopp. Personligen upplever jag att jag inte har fått ett enda svar på min frågeställning avseende läckage duschblandare vilket har gjort mig fast övertygad om att husbilsklubben definitivt inte är en anslutning som skulle ge mig något större utbyte i en förlängning.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Hejsan, tror nog ej att det beror oengagerade medlemmar, mera troligt är nog att det finns begränsat antal medlemmar med samma bilmodell som du, och det är nog även möjligt att ingen av dem har slaktat bänkskivan på toaletten.
Om du, som tidigare sagts, hade tagit med några bilder på ditt problem så kanske flera än ägarna av just din modell känt igen bänk, blandare m.m. i sin egen bil av annan modell, och kunnat svara på din fråga.
Men eftersom du är så besviken redan efter en fråga som troligen ingen kunde svara på, och heller ingen ville gissa fram ett luddigt svar på, så kanske du inte ens läser det här rådet.
M.v.h. JANKRO. (Som brukar hjälpa till om det går, och sällan har gråvattenproblem

.)