• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Kusinerna på väg söderut...

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Här är HusbilsKalles kusiner Kurt, Knut och Nisse på Landvetter flygplats i väntan på att gå ombord på flyget som ska ta dem till Teneriffa på en tvåveckors semester med sol och bad. De har övernattat i husbilen som står parkerad på flygplatsen.
Kurt och Knut ser lite skalliga ut men det beror på att de har sina mössor i bagaget för att inte riskera att tappa bort huvudbonaderna!

20091108.085.jpg
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Kusinerna på väg söderut...

Här är superskönt hälsar Kurt Knut och Nisse! Hoppas HusbilsKalle får komma hit nån gång i livet, kanske får han åka med någon "övervintrande" HBK-Medlem nästa vinter?
20091112.002.jpg
Shysst hotell vi hamnat på...större plats än i husbilen...

20091112.003.jpg
Tur att det finns livbojar för oss som inte kan simma

20091112.005.jpg
Skönt att kunna ta av sig ylletröjorna...

20091112.007.jpg
Nisse tittade för djup ner i glaset...
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Kusinerna på väg söderut...

Hmmm, bra idé faktiskt, jag ska nog ta med EN av dom, annars blir det för tungt, har nämligen planerat att ta bussen upp på måndag, gå upp till toppsstugan, övernatta, börja gå mot toppen vid fyratiden på morgonen, bestiga toppen i soluppgången, gå ner igen och cykla tillbaks ner till Las Americas. Så vem ska få följa med?
Nisse ligger bäst till, han är nämligen min, medans Kurt o Knut tillhör mina barn!
/Annette
 
F

F.d. 52945

Guest
Sv: Kusinerna på väg söderut...

Hej! det ser verkligen härligt ut, inte utan att man blir lite "avis"!
ha en fortsatt skön semester.

//Pilot
 
Toppen