• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kungsbacka kommuns Miljökalender 2011

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Alla ni som bor i närheten av Kungsbacka kommun, fast på "fel sida" gränsen och vill ha en kalender med naturfoton kan titta förbi Medborgarkontoret i stadshusets entré i Kungsbacka och be att få Miljökalendern 2011.

Kalendern har distribuerats till samtliga hushåll i Kungsbacka och har tryckts i en upplaga om 30000 ex.

Jag fick äran att leverera samtliga bilder och temat i kalendern ingår i mitt projekt Natur i Kungsbacka som fortsätter med en stor utställning i Konsthallen i Kungsbacka sommaren 2011 och ett bildspel hösten 2011.

Om intresse finns kanske en träff skulle kunna ordnas i Kungsbacka i samband med vernissagen den 18 juni. Vi får se vad vi hinner med, men det behöver ju inte vara så mycket mer än att man träffas på en trevlig plats och äter lite gott på kvällen.

Det finns inte allt för många extra ex av kalendern på Medborgarkontoret, så det är först till kvarn som gäller...

/Ludde alias Annette Seldén

HÖG_KBA-Miljökalender 2011-1.jpg

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Kungsbacka kommuns Miljökalender 2011

Har ni mycket snö däruppe? Snö på grenarna? Måste upp nån dag till Oxhagen för att få vinterbilder...

gaisaren

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2025

Tänkte på dig idag när jag tog mig eftermiddagsturen med Hugo (hunden) genom skogen mot just Oxhagevägen. Solen sken igenom skogen så att granar och tallar blev mycket rödfärgade. Tog några bilder med iphonen. Sköna tycker jag, men för en fotograf är det just ett amatörfoto i raden. Snön ligger med ett djup av ca. 2 dm. Även på grenar ligger den kvar. Har faktiskt aldrig varit i Oxhagen (skamsen) så om du ska dit under helgen hör gärna av dig.

ha de.............
Janne

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Låter som jag bör ta mig dit å det snaraste...jag säger till när jag är på G, har mycket julstök just nu...

Senast ändrad:
Toppen