Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vet du möjligen varför det inte går?Vad jag vet så går det inte med 5 gen, utan du får byta ner dig till 4 gen. Finns inte ens på Ifixit.com
Har sökt på youtube men inte lyckats hitta något. Vad är det för extern dosa du menar? Du skriver ..du får inte rum strömreglas som man får i 4g... Förstår inte riktigt vad du menar. Tacksam om du kan förklara.Det har jag gjort men det är länge se..du får inte rum strömreglas som man får i 4g.. att du får köpa en extern dosa ..kök på youtobe där finns filmer om det men inte 5G men det är samma kopplingsprincip som 4g
Har en liten inverter utan ren sinus. Vill inte ha de förluster som användandet av en inverter innebär.Varför inte en liten inverter?
Den fungerar inte för 5:e generationen.Den här köpte jag. Väl värt pengarna, lätt att montera och jag kan köra Apple TV både i bilen och hemma. Finns även för Apple TV4 K.
![]()
12 volt power adapter for Apple TV 4th generation (for installation in car) | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for 12 volt power adapter for Apple TV 4th generation (for installation in car) at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
På vilket sätt fungerar den inte. Går det inte att ersätta den som sitter i med denna?Den fungerar inte för 5:e generationen.
Svårt att säga. Men i texten står det att den är för 4:e generationen. Om jag inte läst helt fel förstås!På vilket sätt fungerar den inte. Går det inte att ersätta den som sitter i med denna?
Har du möjlighet att visa var du anslöt för 12V matning?Jag har konverterat en 5G Apple tv till 12 v. Gjorde så att 230 v finns kvar och jag satte in en extra kabel för 12 v matningen, för att skydda apple tv har jag köpt en 12 v - 12 v adapter på Kjell o Co så att spänningen inte går upp till tex 13-14 v när batterierna laddas. Det funkar alldeles ypperligt!
Jag är ute och reser nu, men kommer hem nästa vecka, då skall jag öppna upp min apple tv och ta lite kort på hur jag gjort installationen.Har du möjlighet att visa var du anslöt för 12V matning?
Det tackar vi för! La in en bild i mitt förra inlägg.Jag är ute och reser nu, men kommer hem nästa vecka, då skall jag öppna upp min apple tv och ta lite kort på hur jag gjort installationen.
Denna tråds rubrik utan "4" och "?" vore en ganska bra rubrik för en ny instruktionstråd steg för steg med dina bilder, antingen i tråden eller som ett dokument. Såsom jag la upp för gen 4 Konvertera Apple TV för 12VJag är ute och reser nu, men kommer hem nästa vecka, då skall jag öppna upp min apple tv och ta lite kort på hur jag gjort installationen.