F
F.d. 5322
Guest
Liksom "Ragge" letar solnedgångar, finner jag en stor glädje i att lyckas fota älgar - Skogarnas konung.
Nä, så vitt jag vet har jag inte tyskt påbrå men tycker ändå att det är ett ståtligt och fantastiskt djur!
Jag har den äran att se mycket vilt i jobbet som tidningsbud. 16 mil småvägar sex nätter i veckan. Resultatet sedan november 2010 till dags datum är knappt 100 älgar och drygt 500 rådjur. Eftersom det är den mörka tiden på året, måste de naturligtvis vara framför huven.
Många av bilderna är fotade i befintligt ljus eller med enbart bilens ljus som källa.
Hoppas att ni liksom jag, hittar något av intresse.
Jag är dessutom säker på att ni har en del att bjuda på också!

Detta är en med våra sydsvenska mått mätt, ganska bastant gosse!

Nä, så vitt jag vet har jag inte tyskt påbrå men tycker ändå att det är ett ståtligt och fantastiskt djur!
Jag har den äran att se mycket vilt i jobbet som tidningsbud. 16 mil småvägar sex nätter i veckan. Resultatet sedan november 2010 till dags datum är knappt 100 älgar och drygt 500 rådjur. Eftersom det är den mörka tiden på året, måste de naturligtvis vara framför huven.
Många av bilderna är fotade i befintligt ljus eller med enbart bilens ljus som källa.
Hoppas att ni liksom jag, hittar något av intresse.
Jag är dessutom säker på att ni har en del att bjuda på också!

Detta är en med våra sydsvenska mått mätt, ganska bastant gosse!

Senast redigerad av en moderator: