• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kontantkort kanarieöarna

Olansson

FD HBK Medlem
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
4288
Medlemskap
2022
vad skall man köpa för kort och var om man skall vara där ett par veckor skall använda det till telefon o surfplatta? tack på förhand Ola

Tommy Dynér

FD HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: Kontantkort kanarieöarna

Om du skall till Gran Canaria kan jag ge dig adresser till återförsäljare till t.ex. MasMovil som jag vet att flera tillfälliga besökare använder sig utav.

Det är även troligt att ditt hotell erbjuder WiFi till sina gäster.

Olansson

FD HBK Medlem
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
4288
Medlemskap
2022

Fuerteventura finns WiFi. i receptionen men fungerar det så man kan ringa med telefonen?

Lito 2

HBK Medlem
Kommun
Norge
HBK-Nr
13429
Medlemskap
2026

Er du i nærheten av Arguinegin, er det ved den norske klubben i havna et kontor for Masmovil. Det er med Scandinavisk betjening. Ligger faktisk inne i den Norske butikken Jeg har et abbonement som jeg parkerer når jeg ikke er der. For 10 € har en internett 2-3 timer en hel måned. Det som ikke brukes opp det ene året, har du til gode til neste år. God tur!
Tor

Olansson

FD HBK Medlem
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
4288
Medlemskap
2022

Tack nu skall det nog ordna sig. vad skulle man göra utan den här klubben!

F

F.d. 50163

Guest

Jag vid ett flertal tillfällen använt holidayphone.se produkter på Gran Canaria. Har funkat bra. Dom har även simkort till ett stort antal andra länder.

Toppen