• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kontantkort för Spanien

F

F.d. 58576

Guest
Hej! Har fått tips om ett kontantkort för mobilt internet i Spanien.Man bestaller det från www.holidayphone.se

Är det någon som har erfarenhet från detta? Pris 399:- SEK

Mvh Avo o Laila

F

F.d. 25023

Guest
Sv: Kontantkort för Spanien

Kostar 299:- för Spanien just nu.

Blir dock inte mitt val pga mycket låg inkluderat datavolym:

"Alla HolidayPhone Spanien kontantkort är föraktiverade för 3G Internet uppkoppling.
1 GB fastpris Internet datatrafik (30 dagars giltighetstid) ingår i startpaketet, vilket är mer än tillräckligt för de flesta. De första 300MB är i 3G-hastighet, medan resten är med GPRS. Du slipper oroa dig för godtyckliga priser per MB där du inte vet hur mycket du verkligen förbrukat."

Kolla även uppkopplingavgiften för vanligt samtal 29 cent = 2,60 i kronor. För mycket!

Jag har haft Happy Movil's (som det är fråga här) kontantkort för mobiltelefon i Spanien, men det finns billigare och bättre, som t.ex Hits Mobile http://www.hitsmobilespain.com/ eller MAS MÁSMÓV!L: Your Mobile Operator. Cheapest Rates .

hälsning
jyrki

Senast redigerad av en moderator:

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Kontantkort för Spanien

Håller med!

Det verkar vara bondfångeri i mina ögon, ett försök att sälja en produkt som är i stort sett oanvändbar efter ett dygn eller två!

Toppen