• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kontantkort för data surf i Danmark

ERIKPER

FD HBK Medlem
Kommun
Finspång
HBK-Nr
9272
Medlemskap
2022
Någon som vet om man som svensk med hemort i Sverige kan köpa kontantkort i Danmark för data surf ? Tele2 som jag har i Sverige för 199/mån för50GB vill ha 179/mån för 1 GB i Danmark.

Sv: Kontantkort för data surf i Danmark

OK! De gjorde väl ett undantag för mig i april.
För att vara säker kan man teckna ett Hallon-abonnemang till samma avgift och säga upp abonnemanget genast. Det blir samma sak som med kontantkort.

Ingen uppsägningstid står det på hallon.se

Har själv hallon-stor kontant i husbilen, kanske man skulle växla till abonnemang

https://www.hallon.se/

Hej kolla Tre
Samma priser som från Sverige när du befinner dig i 3s nät i Danmark

Det där med att hallon saknar uppsägningstid är sant. Men då de drar pengar i förskott och du inte får tillbaka något eventuellt överskott så blir det i praktiken upp till en månads uppsägningstid.

Ingen större kostnad, men bra att veta så man kan synka byte (om man vill flytta med numret)

småpengar för resande husbilister ;)

Tillbaka
Toppen