• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Konstigt att min fråga försvann?

hike

HBK Medlem
Inlägg
306
Kommun
Lindesberg
HBK-Nr
15163
Medlemskap
2024
Hej,

Jag ställde en fråga under:
Tilläggsförsäkring - 2015-06-26, 21:32

Helt plötsligt förvann min fråga? Den var bara borta, ingen anledning eller något? Den fråga jag ställde var om det krävdes fuktshetskontroll varje år och vilka avräkningsvilkor och regler som gäller?

Jag vill gärna veta varför den försvann.

Eftersom det var Gunnar "Web" som startade denna tråd och nu stängt den borde det vara han som tagit bort mina frågor med eller? Tacksam för svar..

Hälsningar/Hike
 
Senast ändrad:

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.273
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: Konstigt att min fråga försvann?

Är det denna tråd du menar: http://www.husbilsklubben.se/forums/t89094/ ?

Du har startat den i HBK Forum > HBK Diskussion och det ser ut som du har lyckats stänga tråden i samband med att du startade den. Jag öppnar den åt dig så att det går att posta svar.

Eftersom det handlar om en försäkringsfråga hade det kanske varit bättre att den legat under Ämneskategori Försäkringar och skatt som dessutom kan läsas av alla.
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.598
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Konstigt att min fråga försvann?

.......................
Helt plötsligt förvann min fråga? ..........................

Under din avatar och användarnamn finns en länk "Mina inlägg", klicka på den så ser du alla dina inlägg även om de är flyttade till rätt/annat forum.

Som upplysning: Alla inom webadm kan flytta inlägg, även utan att själva gjort något inlägg i tråden.

Vill du ha ditt inlägg flyttat eller har frågor till webadm eller styrelse så använd "Kontakta oss" istället för forumet. :)
 

hike

HBK Medlem
Inlägg
306
Kommun
Lindesberg
HBK-Nr
15163
Medlemskap
2024
Sv: Konstigt att min fråga försvann?

Är det denna tråd du menar: http://www.husbilsklubben.se/forums/t89094/ ?

Du har startat den i HBK Forum > HBK Diskussion och det ser ut som du har lyckats stänga tråden i samband med att du startade den. Jag öppnar den åt dig så att det går att posta svar.

Eftersom det handlar om en försäkringsfråga hade det kanske varit bättre att den legat under Ämneskategori Försäkringar och skatt som dessutom kan läsas av alla.

Det låter jätte konstigt. Jag ställde några frågor sen försvann min fråga och efter detta var frågan stängd. Tror inte jag kan stänga den
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.846
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Konstigt att min fråga försvann?

Jodå Hike alla som startar en tråd kan stänga den och det är precis det du gjort.
 

hike

HBK Medlem
Inlägg
306
Kommun
Lindesberg
HBK-Nr
15163
Medlemskap
2024
Sv: Konstigt att min fråga försvann?

Det låter jätte konstigt. Jag ställde några frågor sen försvann min fråga och efter detta var frågan stängd. Tror inte jag kan stänga den

Dessutom har jag inte startat någon tråd utan bara frågat på ett inlägg som Gunnar lagt in men vi struntar i det.
Ha en trevlig helg/hike
 

hike

HBK Medlem
Inlägg
306
Kommun
Lindesberg
HBK-Nr
15163
Medlemskap
2024
Sv: Konstigt att min fråga försvann?

Jodå Hike alla som startar en tråd kan stänga den och det är precis det du gjort.

Självklart kan alla starta en tråd men jag frågade på en tråd, kan ju gärna kopiera den till dig om du vill.
Det var denna jag frågade om :


Tilläggsförsäkring från Euro Caravan & Consulting AB - 2015-06-26, 21

Och det var inte jag som startade denna..........
 
Senast ändrad:

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.846
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Konstigt att min fråga försvann?

Hike, du tror att du svarat på en tråd men du har i stället av misstag startat en ny tråd som du dessutom stängde av misstag.
Därför hittade du inte ditt svar i den tråd du trodde du svarat i.

Det finns loggar som visar detta så därmed behöver vi inte vara oense om detta.
 

hike

HBK Medlem
Inlägg
306
Kommun
Lindesberg
HBK-Nr
15163
Medlemskap
2024
Sv: Konstigt att min fråga försvann?

Dessutom har jag inte startat någon tråd utan bara frågat på ett inlägg som Gunnar lagt in men vi struntar i det.
Ha en trevlig helg/hike

Kan ju inte svara emot då jag inte kan se loggarna. Men ser fortfarande att man inte kan fråga om mina frågar på Gunnars inlägg angående den nya försäkringen man kan teckna..
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.598
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Konstigt att min fråga försvann?

Förstår inte varför du håller på att tjafsa, din fråga finns och är alltså inte borttagen.

Lägg hellre din (och vår) tid på att kontakta företaget, så du får de svar du efterlyser. :)
 

krinil

HBK Medlem
Inlägg
3.942
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Sv: Konstigt att min fråga försvann?

Du hike! jag har kollat lite på trådarna kring det här och tycker att du blivit väldigt korrekt behandlad. Dessutom av ideellt jobbande webadmins som gör det här på sin fritid, för din och min skull! Det har i vart fall jag stor respekt för.

:-/<rister
 
Toppen