• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Konstiga tecken i slutet p[ alfabetet

Lodjuret

HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
651
Medlemskap
2025
Skulle g;ra ett inl'gg ock texten blir som f;ljer, varf;r,

Vi skulle ocks[ vilja [ka mer p[ vintern, jag brukar sitta och titta p[ klubbens st'llplatser som 'r anv'ndbara p[ vintern i en radie av 25 / 30 mil, finns en hel del anv'ndbart d'r,:msn_wink:
Tiden 'r f;r knapp och Tyv'rr jobbar frun i huset s[ vi kommer alldrig iv'g, trots att husbilen st[r bara 10 meter fr[n mig nu n'r jag sitter och skriver,
Lycka till och njut av husbilen 'ven p[ vintern,:msn_highfive:
Lennart

Hoppas det g[r att l'sa f;r helt pl;tslgt sp;kar mitt tangent bord, n'r jag skriver bokst'ver med prickar ;ver blir det bara konstiga tecken, :msn_angry::msn_angry:,
Blir f;ljande om jag skriver de tre sista i alfabetet i f;ljd [ ' ;

Sv: Konstiga tecken i slutet p[ alfabetet

Nu 'r jag 'nnu mera f;rbrylad :quest::quest::quest:

det 'r bara n'r jag skriver inl'gg p[ husbilsklubben :quest::quest::quest:

Så här blir det när jag skriver ett vanligt dokument, klipper och klistrar in,
Vad är det med å, ä , ö när jag gör inlägg?
Någon som kan hjälpa mig?,
Lennart

Först trodde jag att du lyckats få US tangentuppsättning på tangentbordet. Man kan få det om man trycker alt + vänstershift. Men du säger att det är normalt i andra program. Det är lite skumt.

Testa först alt + vänstershift, funkar inte det så undrar jag du har för browser?

Helt rätt där satt det, :msn_fingerscrossed:
Alt+ Shift sedan var ordningen återställd, måste ha kommit åt dessa tangenter av misstag,
Stort tack för hjälpen:spinny:
Lennart

Ps undrar varför det bara uppträde när jag skrev inlägg på HUsbilsklubben, ä skit i de nu fungerar det och jag är jätte glad Ds

Tillbaka
Toppen