• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Komplettera panna med elpatron

inger47

HBK Medlem
Kommun
Vimmerby
HBK-Nr
22701
Medlemskap
2026
en fråga bara...har köpt en plåtis utan elpatron(beg) fanns inte från början..kan man köpa till en patron..

en fråga bara...har köpt en plåtis utan elpatron(beg) fanns inte från början..kan man köpa till en patron..
Om du har en Truma 6 så finns det reservdelar så man kan plocka ihop så det blir el. Men det finns inga konverteringssatser att köpa. Men kostnaden drar iväg 8000-10000 har jag för mig. Truma 6 å Truma 6E är identiska förutom värmestavar, elektronik, kablar, termostat. Själva huvudkortet i Truman är samma med elr utan elstavar

Om du har en Truma 6 så finns det reservdelar så man kan plocka ihop så det blir el. Men det finns inga konverteringssatser att köpa. Men kostnaden drar iväg 8000-10000 har jag för mig. Truma 6 å Truma 6E är identiska förutom värmestavar, elektronik, kablar, termostat. Själva huvudkortet i Truman är samma med elr utan elstavar
ok.. tack..

Har heat 1500 i min alkovbil. Helnöjd. I min förra HB körde jag med en tystgående fläkt ned inbyggd termostat. Funkade fint

Tillbaka
Toppen