• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Kompaktkamera Casio Exilim EX-H10

Marianne och Lars

FD HBK Medlem
Inlägg
215
Kommun
Linköping
HBK-Nr
1832
Medlemskap
2022
Hej, någon som har erfarenhet från Casios EX-H10? Kul att höra om någon testat den och vad tycks. Det som lockar mej är vidvinkeln och den omfångsrika zoomen.

Hälsningar marianne och Lars
 
F

F.d. 25017

Guest
Sv: Kompaktkamera Casio Exilim EX-H10

Hej, tänkte köpa den själv för ett tag sedan men blev lite tveksam efter att ha läst recensioner på prisjakt.se. Omdömen om Casio Exilim EX-H10 Kolla även på Panasonic Lumix TZ7 och Samsung WP550.
/Tommy
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.557
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Skogstuna

HBK Medlem
Inlägg
51
Kommun
Borås
HBK-Nr
1455
Medlemskap
2024
Sv: Kompaktkamera Casio Exilim EX-H10

Hej !

Jag har en Panasonic Lumix TZ7. Detta är en kamera jag verkligen kan rekomendera. Den är enkel att använda med automatik om du önskar det, eller med en rad olika program. Inte nog med detta utan det som är allra bästa:) tycker jag är att den kan filma i HD kvalitet. Detta gör att du får filmer som om dom vore filmade med en filmkamera, även ljudet blir kanon.

Hälsningar Thomas
 
F

F.d. 4220

Guest
Sv: Kompaktkamera Casio Exilim EX-H10

Jag var inne på att köpa en Panasonic TZ7, just för vidvinkel och zoom. Men även för att ha den som HD-videokamera.

Men nu har jag sett att Sony snart kommer (mitten av mars) med DSC-HX5V.
Den verkar väldigt trevlig och har dessutom inbyggd GPS.
Men panoramaläget verkar extra kul, väljer man det så sätter kameran själv ihop en serie bilder till ett panorama (finns lite exempelfilmer på youtube).

//Stefan
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 18508

Guest
Sv: Kompaktkamera Casio Exilim EX-H10

vi har varsin,hämtade den "andra" idag faktiskt..
nöjda,blir fina kort men jag är väl ingen fotograf/expert på området..
men köp till ett minneskort,det behövs
 
Toppen