F
F.d. 55451
Guest
Det lyckades för mig att göra min första film på YouTube.
brudstykke ved ry - YouTube
YouTube längd ca. 2 minuter.
Jag är glad över att kunna surfa mesta av resar i praktiska MP4, under åren som följer.
Glad över acceptabla bilder med raka och lodräta master tack vare bra objektiv jämfört med konventionella dashcams.
Önskar ändå full HD med 30 fps.
Mina önskningar är:
ta upp det mesta av resan med dagliga ca. 18 timmar
lagring automatisk på en hårddisk eller nätverkshårddisk NAS
i ett format som inte kräver konvertering för redigering som till YouTube-format.
Eller liknande.
Omvandlingar ca. 1 timme från en liten' video på 20 minuter som är max. tid för min kamera.
Problemet är att kameran spelar in till MP4 - Windows Live Movie Maker konvertera till .wlmp och förbereder den till YouTube med en annan konvertering.
Det är lätt att använda MP4 direkt på labtoppen,
men redigering - arrrg
Hjälp - Hjälp - Hjälp
brudstykke ved ry - YouTube
YouTube längd ca. 2 minuter.
Jag är glad över att kunna surfa mesta av resar i praktiska MP4, under åren som följer.
Glad över acceptabla bilder med raka och lodräta master tack vare bra objektiv jämfört med konventionella dashcams.
Önskar ändå full HD med 30 fps.
Mina önskningar är:
ta upp det mesta av resan med dagliga ca. 18 timmar
lagring automatisk på en hårddisk eller nätverkshårddisk NAS
i ett format som inte kräver konvertering för redigering som till YouTube-format.
Eller liknande.
Omvandlingar ca. 1 timme från en liten' video på 20 minuter som är max. tid för min kamera.
Problemet är att kameran spelar in till MP4 - Windows Live Movie Maker konvertera till .wlmp och förbereder den till YouTube med en annan konvertering.
Det är lätt att använda MP4 direkt på labtoppen,
men redigering - arrrg

Hjälp - Hjälp - Hjälp
Senast redigerad av en moderator: