• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Kommersiella trojaner

F

F.d. 55334

Guest
Kanske är ointressant men eftersom jag bara är en glad användare vill jag ändå berätta.
Jag har brandvägg, inget virusprogram men körde något som heter RegCure härom veckan, till ingen större nytta. Idag var jag inne på Nordea och fick ett infall att klicka på nerladdning av Norman Mal Ware igen. Gjorde det. Det tog ett par timmar med skanningen men tre infekterade filer blev borttagna och det stod att de var kommersiella trojaner W32/WinFixer.GT (2 st) resp ErrorSafeAO (1 st). Och efter det hade ledigt utrymme ökat med betydligt mer än 100 MB. Kanske var de här kommersiella trojanerna ofarliga men de tog i alla fall plats.

Ha det gott!
Agneta W
:confused:
 
F

F.d. 12156

Guest
Sv: Kommersiella trojaner

Hej Agneta W att du inte laddar ner Avast ett bra gratis virusprogaram(det finns en gratis variant på deras hemsida) www.avast.com det heter home edition går att få på svenska :)// Greven
 
Toppen