• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Kofångare med skilt mistet vest Sverige

C

Cat3208

Guest
Kofångare / Støtfanger med skilt bak til en Cathago mistet på strekningen Hunnebostrand til Bengstsfors i går Torsdag :mad:

Norsk Skilt med nummer RKxxxxxx

Noen observasjoner ?
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.557
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Kofångare med skilt mistet vest Sverige

Selv er jeg på Fåsås like sør for Mora på husbilstreff. Men den plasbiten - han må ha hekta den i noe, helst på vei ut fra Hunnebostad - eller kjørte dere etter GPS :rolleyes:
 
C

Cat3208

Guest
Sv: Kofångare med skilt mistet vest Sverige

Når jeg ser hva som sitter igjen på bilen av fester tror jeg faktisk den har viberert av.

Det sitter igjen to minimale skruer men plastskiver og ingen hull som indikerer ytterigere festepunkter og det ser ikke spessielt bra ut med henhold til at dette burde vært flere punkter for innfestning.

Jeg har bedt om at han tar bilde og spør Carthago om de to punktene er det som skal holde på plass den horisontale plaststøtfangeren i bilens forventetde levetid.

Ikke noe bra historie Knut :confused:
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.557
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Kofångare med skilt mistet vest Sverige

Nei ikke bra, men på din bil er det flere skruer og et par stag på undersiden som holder den tilsvarende plastdelen sammen med en god mengde Körapop karosserilim. Her byttet min egen på Kongsberg :rolleyes: det var sprekk ut fra noen av skruene fra fabrikk så jeg fikk ny. Gjorde en del av jobben sammen med John.
 
Toppen