• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Klockan pa Husbilsklubben

F

F.d. 839

Guest
Hejsan,

Jatte skoj, nar jag loggade in morse sa star det alltid naar man loggade in sist. Det visade sig att jag loggade in sist 071101 klockan 08:23. Det markliga ar att en RATT klockan ar just 07:09 ;)

Kan nagon synca klockorna pa HusBilsKlubbens server ?

F

F.d. 673

Guest
Sv: Klockan pa Husbilsklubben

Är det något som redan åtgärdats nu tro? För även om mina tider kanske inte stämmer helt, så är det bara några minuter det handlar om, och inte som i ditt fall, över en timme!

(Kollar när jag postar detta)

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 673

Guest

Samma 8-9 minuter som du tycks ha enligt den tid som står på ditt inlägg. Den där kl.8.23 var ju mycket mräklig!

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Jag undar om inte en lyhörd webadministartör smugit in en liten korrigering under morgonen. Jag tyckte mig se en sådan tidigare idag.

F

F.d. 673

Guest

Tror som du Michael!!De är så diskreta av sig och vill tydligen inte ta åt sig äran! Heder åt vederbörande i alla fall!

F

F.d. 839

Guest

Micke,

Jag tror att det blev rattad till i al tysthet ... tackar.

Toppen