• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Klädsel husbilsstolar

Bert och Eva

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
821
Medlemskap
2026
Hej!
Klädselen till vår husbil börjar bli sliten ! så nu har vi funderat på köpa fårullsklädsel .
Är det någon som har erfarenhet av sådan ev. någon i närheten av Ängelholm så man skulle kunna se på?
Det vi funderar på köps i Karlstad!

Hej!
Klädselen till vår husbil börjar bli sliten ! så nu har vi funderat på köpa fårullsklädsel .
Är det någon som har erfarenhet av sådan ev. någon i närheten av Ängelholm så man skulle kunna se på?
Det vi funderar på köps i Karlstad!
Hej har bara positivt att säga om överdraget. Svalt på sommaren o varmt på vintern.

Bilagor

• 20191019_123226.jpg
    20191019_123226.jpg
    1,8 MB · Visningar: 207
Ullbäddens har vi och dom är helt nedslitna efter 4 år tyvärr. Visserligen bor vi i husbilen ca 300 nätter per år. Men dålig passform och väldigt slitna.

Hej,
Jag söker efter en överdragsklädsel med god passform till fiat ducato halvintegrerad 2018. Gärna tvättbar i textil, gärna i ljusgrå färgnyans. Är det någon som har något tips?

Tillbaka
Toppen