• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Klädsel husbilsstolar

Bert och Eva

HBK Medlem
Inlägg
62
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
821
Medlemskap
2024
Hej!
Klädselen till vår husbil börjar bli sliten ! så nu har vi funderat på köpa fårullsklädsel .
Är det någon som har erfarenhet av sådan ev. någon i närheten av Ängelholm så man skulle kunna se på?
Det vi funderar på köps i Karlstad!
 

Inger&Jonas

HBK Medlem
Inlägg
135
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
27297
Medlemskap
2025
Hej!
Klädselen till vår husbil börjar bli sliten ! så nu har vi funderat på köpa fårullsklädsel .
Är det någon som har erfarenhet av sådan ev. någon i närheten av Ängelholm så man skulle kunna se på?
Det vi funderar på köps i Karlstad!
Hej har bara positivt att säga om överdraget. Svalt på sommaren o varmt på vintern.
 

Bilagor

  • 20191019_123226.jpg
    20191019_123226.jpg
    1,8 MB · Visningar: 200

brogu

HBK Medlem
Inlägg
1.335
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
3911
Medlemskap
2024
Ullbäddens har vi och dom är helt nedslitna efter 4 år tyvärr. Visserligen bor vi i husbilen ca 300 nätter per år. Men dålig passform och väldigt slitna.
 

Jontes

HBK Medlem
Inlägg
68
Kommun
Staffanstorp
HBK-Nr
30002
Medlemskap
2024
Hej,
Jag söker efter en överdragsklädsel med god passform till fiat ducato halvintegrerad 2018. Gärna tvättbar i textil, gärna i ljusgrå färgnyans. Är det någon som har något tips?
 
Toppen