• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kenwood med garmin 5210 går inte att stänga av!

lillan

FD HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
2174
Medlemskap
2024
Sitter i husbilen i Italien och ska söka en rutt. När jag startar gps:en står detsom vanligt kenwood men efter några sekunder stänger den av sig och går på igen.
När jag stängt av den går den på utan bild, dvs man hör ljudet. Det hjälper ju inte att ta bort skärmen. Vad göra?
:confused:lillan

RichardK

FD HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
10957
Medlemskap
2022
Sv: Kenwood med garmin 5210 går inte att stänga av!

Nåt liknande var det med min tomtom för ett tag sen. Då sa supporten att jag skulle hålla ner startknappen i minst 30 sekunder. Gjorde det och då kom det ett plingplong och sen var allt på plats igen.
Typ Starta Om. Apparaten hade då installerat en uppdatering som den hämtat utan att jag märkt det.

Lycka till!

lillan

FD HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
2174
Medlemskap
2024

Tyvärr det hjälper inte den går 20 sekunder och stängs av i 1 sekund. Spelar inte någon roll vilken knapp jag trycker på den gör likadant hela tiden. Lillan

Stefan59

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
966
Medlemskap
2027

Prova att koppla bort strömmen till den, den har konstant ström på en sladd. Min startade om och jag fick göra om alla inställningar igen men sen funkade den.

Stefan

Toppen