• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Kenwood DNX4150BT

Stigge53

HBK Medlem
Inlägg
17
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
18816
Medlemskap
2024
8918540B-EC62-41CA-A8F7-9CE885939E9F.jpeg Efter att fått god hjälp av Hbk medlemmar för byte av språk på min Kenwood vågar jag fråga vidare.
Min tidigare IPhone 7 fungerade utmärkt med handsfree och streama Spotify via Bluetoth. Men med min nya IPhone 8 är det lögn att få igång Blutooth. Handsfree fungerar men via ingången IPod står det disconnected hur jag än gör. Jag har startat om telefonen, startat om Kenwood men inget hjälper.
Nån som har nån idé?
Mvh Stig-Göran
 

Snubben56

HBK Medlem
Inlägg
36
Kommun
Västervik
HBK-Nr
9210
Medlemskap
2025
Har du uppdaterat med det senaste bios uppdateringen för Bluetoth? Ibland hjälper det att rensa bort alla ur listan och börja om.
 

Stigge53

HBK Medlem
Inlägg
17
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
18816
Medlemskap
2024
Det var intressant.... eller kanske inte
Tydligen är inte IPhone 8 kompatibel som IPod med DNX4150BT. Nästa steg får blir att skaffa en kabelanslutning Lightning-HDMI. Hoppas att det fungerar. Annars.....goodbye Kenwood
Stort tack för infon
 
Toppen