• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kenwood dnx 7200 uppdatering ?

• Startad av Startad av F.d. 58624
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 58624

Guest
Problem med uppdatering av GPS kartan försökt mjukvruuppdatering,
bilden fryser fast när SD kortet sitter i Vad göra
någon som har tips.......

Sv: Kenwood dnx 7200 uppdatering ?

Kan vara så att filen på SD-kortet är korrupt.

Skulle du uppdatera karta eller mjukvaran i din GPS?

Någon som vet var man kan köpa senaste kartan på SD-kort till Kenwooden till ett bra pris? ;)

JOE

Hade samma fundering till min Kenwood, men det slutade med att köpa uppdateringen på Garmin's Kenwoodsida (eller tvärtom). I och med att radions/GPS'ns ID var registerat på minneskortet öppnades rätt sida automatiskt i Garmin Express. Det är nog bara att bita i det sura äpplet och betala. 599 kr gick kalaset på. Tror dock att summan gäller 1 år.

Har nu den nya kartan på SD kortet. Hur aktiverar jag den nya kartan efter att jag har satt in SD kortet i radion/navigatorn?

Svarar själv efter svar från Kenwood! Det behövs ingen aktivering. När SD kortet är på plats använder navigatorn de nya kartorna. Detta kan man se under "mina kartor"

Tillbaka
Toppen