• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kenwood DNX 4230 BT

tommycoach

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
10971
Medlemskap
2025
Hej på Er vänner
Nu har jag stött nedanstående fråga i olika forum samt mail till Garmin med ett väldigt kryptiskt svar om att dom inte hade befogenheter att svara på min fråga, trots att frågan rör en app som dom står bakom. Min fråga till Er mina vänner i cyberrymden är följande:

Jag har en multimediaanläggning med namnet DNX 4230 BT från Kenwood med navigator Garmin. Min fråga är nu om någon av Er har denna och kan ge mig ett svar på om den kan synkas via bluetooth med Appen Smart Link. Är svaret på frågan ett ja, då kan jag fortsätta att undersöka varför inte jag får till det. Är svaret nej, så kan jag ägna min tid åt något annat.

Med förhoppning om svar från någon eller några som vet.
Jag tackar på förhand.

Jatta

HBK Medlem
Kommun
Bollnäs
HBK-Nr
13579
Medlemskap
2025
Sv: Kenwood DNX 4230 BT

Mitt svar är nej. Har liknande utrustning, fick inte till det med Smart Link, tog bort appen och ägnar min tid åt annat.

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025
Sv: Kenwood DNX 4230 BT

Frågan skall nog ställas till Kenwood, även om navgatormjukvaran köps in från Garmin. Det finns säkert avtal som reglerar hur samarbetet skall fungera, och fömodligen ingår inte support till Kenwoods användare i det.

Toppen