• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kenwood DMX5020 DABS

carsten

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
792
Medlemskap
2025
Tänkt låta sätta in en sådan "dubbel din" Androidradio i bilen, någon som har redan och kan berätta för- eller nackdelar?

Bilagor

• Kenwood-DMX5020DABS.png
    Kenwood-DMX5020DABS.png
    647,3 KB · Visningar: 19

LottaWille

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
36143
Medlemskap
2025
Hej, jag installerat en sådan i vår bil, fick för mig att vår antenn var dålig så jag installerade ny antenn men det hjälpte inte så jag tror radiomottagaren inte så bra i den, för när jag kör internet-radio (lr Spotify) via mobilen är det klockrent. Sedan tycker jag att det är lite mörk bild, Har försökt ställa in bättre men,,, Ljudmässigt är den ok, lite seg på touch-knapparna. Hmmm nu blev det lite negativt men jag tror det finns bättre grejer för de pengarna. Så här ser vår installation ut i vår Hymer Ducato 2006. Lycka till.

IMG_20230418_170645_074.jpg

carsten

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
792
Medlemskap
2025
Både ros och ris från föregående, är det någon som har en Android-radio ni kan rekommendera. Har en utmärkt Androidradio i vår VW T Roc och vill därför hitta en motsvarande till husbilen till rimligt pris.

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Hänger på. Vår Blaupunkt infotainment system har precis rasat. Displayen visar bara ränder. Eftersom systemet har en pekskärm är den alldeles kass.
Har efterfrågat och googlat mycket om en ersättare. Nu lutar det år en Joying 10.1, med Android 13, från deras europeiska marknad i Tyskland. Gillar modellens fysiska volymkontroll och knappar.
De har annars andra modeller som passar i ett dubbeldin uttag. Har också flera trevliga alternativ för enkeldin!

Toppen