Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ja jag använder Android mobil.Edit och kanske viktigt?
Jag provade i PCn.
För mig fungerar det med Android mobil.Ja jag använder Android mobil.
Så här ser det ut när jag länkar.För mig fungerar det med Android mobil.
Det verkar som att "plats" inte aktiveras när det ska länkas.Så här ser det ut när jag länkar.
Skärmen säger att du inte har appen Here WeGo nerladdad. Har du den nerladdad på telefonen?Så här ser det ut när jag länkar.
Ja den är nerladdad, och jag har avinstallerat och laddat hem den flera gånger. Det är irriterande att det inte funkar.Skärmen säger att du inte har appen Here WeGo nerladdad. Har du den nerladdad på telefonen?
Ok. Och då antar jag att du också får den att fungera om du själv lägger in start och slutpunkt. Jag vet tyvärr inte varför du får problem. Jag konstaterar bara att det fungerar utan problem för mig. Hoppas du löser det.Ja den är nerladdad, och jag har avinstallerat och laddat hem den flera gånger. Det är irriterande att det inte funkar.
Ja den funkar när jag lägger in start och slutpunkt. Men det är ju en Motorola (pust).Ok. Och då antar jag att du också får den att fungera om du själv lägger in start och slutpunkt. Jag vet tyvärr inte varför du får problem. Jag konstaterar bara att det fungerar utan problem för mig. Hoppas du löser det.