• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kanalkort för TV med inbyggd boxer

schmid

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2025
Hej!

Har funderat att skaffa ett kort till vår TV i Husbilen.
Varit inne på Canaldigital samt Viasat, men inte hittat nåt.

För bredband & Kabel-TV samt parabol finns, men jag hittar inga kanalsidor för marksänd digital TV.

Har kortläsare för TV sedan tidigare, och har haft flera kanalpaket också tidigare.

Är dom borta? fiins dom inte längre.....

Verkar helt knas......

Någon som kan ge ett tips om var jag hittar detta?

Jag kanske är blind i hela höve!!!!:eek:

Ha det gott!

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Sv: Kanalkort för TV med inbyggd boxer

Skaffade Boxer Mix strax före semestern. Funkade jättebra! Deras box går dessutom på 12 V. Den kabeln medföljde inte.

Leif Karlsson

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1751
Medlemskap
2028

Jag har boxer kontant ( tror jag det heter ). Vill bara betala för de aktiva månaderna man reser med husbilen.

MVH Leif :)

F

F.d. 28371

Guest

Hvis man kun skal se de frie kanalene trenger man ikke noe kort. Jeg var i Sverige i sommer og i min kortleser i digitalboxen sto et kort fra norske Riks-Tv. Lot det stå inne av praktiske grunner. Men hadde ingen betydning for å se de frie svenske kanalene.

Toppen