• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kan inte logga ut

F

F.d. 924

Guest
Något märkligt har hänt min dator.
Efter att skrivit ett inlägg sent i går kväll kan jag inte logga ut från sidan och heller inte se mitt eget inlägg.
Inlägget finns med när jag loggar in från en annan dator men när jag försöker se den från min egen "fladdrar" skärmen.
Någon som har lösning på problemet?

F

F.d. 4220

Guest
Sv: Kan inte logga ut

Jag har aldrig loggat ut från HBKs sida. Stänger bara webbläsaren...

Prova att göra en refresh av sidan med hjälp av Ctrl + F5-tangenten. det brukar lösa upp sådana problem.
Alternativt kan du rensa cachen via Verktygsmenyn (hur du gör det är helt beroende på vilken webbläsare du använder).

//Stefan

F

F.d. 924

Guest

Jag tackar för tipsen men tyvärr fungerade det inte. Jag kunde inte heller se ditt svar på min dator utan fick logga in på en annan för att se och svara, men tack ändå för din goda vilja att hjälpa till

kenjon

HBK Medlem
Kommun
Bromma
HBK-Nr
9408
Medlemskap
2029

Testat en annan webbläsare (InternetExplorer, Chrome, Firefox, Safari, Opera…)?

Toppen