• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Köpa GPS

B

Bosse & IngaLill

Guest
Sv: Köpa GPS

Hej.
Jag köpte en garmin 7200 på senaste mässan. Den har alla funktioner man kan behöva och är smidig och lätt att använda emot datorn med nerladdningar o.d.
Det primära för mej var att få en kartbild (7 tum) stor nog att se ordentligt och att kunna läsa information på kartbilden när den är placerad på instrumentpanelen.

Bosse
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.265
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: Köpa GPS

Jag her nu beställt PC Navigator 7 med GPS-mottagare från Mapfactor i Tjeckien. Jag tänker till att börja med lägga in programmet på laptoppen och prova lite. Sedan får vi se vad det blir av detta. Om det verkar vara bra program blir det kanske en liten extern skärm, eventuellt med pekfunktion. Jag antar att jag därmed kan lägga in ganska många POI eftersom jag har ca 20 GB ledigt hårddiskutrymme!

När jag fått det hela, installerat och provat skall jag skriva ett par rader om mina erfarenheter.
 
Toppen