Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hejsan, det har på min husbil suttit en backkamera så kabeln finns kvar från instrumentbräda till övre bromslyse. Vet någon på rak arm vilken/vilka modeller som kan passa på kabeln enligt bild?
Jag har blivit ombedd av två bilägare (personbil) att leta reda på en bra backkamera till deras bilar. En som jag fastnade för var Garmin Dc40. Kan du ge lite mer info hur du upplever den? Bildkvalite, fungerar den bra i mörker mm.Jag köpte en trådlös Garmin Dc40 Backkamera som monterad på regskylten och kopplas till min Garmin GPS väldigt smidigt inga trådar
Var kan jag köpa backkamera typ Waeko 7” eller liknande i Tyskland. (Billigare än i Sverige ?)
Ingen som har några tipps var ??Var kan jag köpa backkamera typ Waeko 7” eller liknande i Tyskland. (Billigare än i Sverige ?)
Köpt från Uk för några år sedan, men vet inte hur är nu om det är mycket som tillkommer.Jag köpte min härifrån men de har tydligen inte Waeco/Dometic och jag vet inte hur det funkar nu när UK är utanför EU…
Reversing Cameras UK - Reversing Cameras UK
Är dock helnöjd med mitt paket med dubbla kameror (olika vinklar) och stor skärm för ständig bakåtsikt.
Har haft fundering på en sådan men tvekat pga batteriförbrukning ( verkar inte funka med laddbara) och att den är lättstulen. Har du synpunkter på de "problemen"Jag köpte en trådlös Garmin Dc40 Backkamera som monterad på regskylten och kopplas till min Garmin GPS väldigt smidigt inga trådar
Har haft min i ett år nu o har inte behövt ladda mina uppladdningsbara ännu. Står man lite tveksamt till o magkänsla antyder något så är det lika lätt för mig att ta bort o ligga steget före. Den är svår att se om man inte står nära.Har haft fundering på en sådan men tvekat pga batteriförbrukning ( verkar inte funka med laddbara) och att den är lättstulen. Har du synpunkter på de "problemen"
Batteri jag har haft min sedan april och inte bytt batteri ännu trots att jag har ett vanligt batteriHar haft fundering på en sådan men tvekat pga batteriförbrukning ( verkar inte funka med laddbara) och att den är lättstulen. Har du synpunkter på de "problemen"
Fungerar det med uppladdningsbara de ligger ju på 1,2V i stället för 1,5V?Har haft min i ett år nu o har inte behövt ladda mina uppladdningsbara ännu. Står man lite tveksamt till o magkänsla antyder något så är det lika lätt för mig att ta bort o ligga steget före. Den är svår att se om man inte står nära.
Köpte uppladdningsbara på elgiganten samtidigt som kameran, de är på 1,2v men det funkarFungerar det med uppladdningsbara de ligger ju på 1,2V i stället för 1,5V?