• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Köksfläkt till husbil

Sven o Louise-Marie

HBK Medlem
Kommun
Hjo
HBK-Nr
2578
Medlemskap
2025
Hejsan,

på Elmia i höstas hittade vi i Dometicmontern en köksfläkt för enkel eftermontering. Den har ett fett- och ett kolfilter. Den renade luften skickas tillbaka in i bodelen, mao behövs ingen håltagning för skorsten i karossen. Typbeteckningen är Dometic Kolfilterfläkt CK2000.
Är det någon som erfarenhet av denna köksfläkt? :wideeyed:
Skulle vilja veta om den fungerar bättre än de tidigare köksfläktarna som har funnits eller finns på markanden, som i mitt tycke inte alls är bra.

Hälsningar Louise-Marie o Sven-Ingvar

Sv: Köksfläkt till husbil

Hej Sök på kolfilterfläkt så får du något att fundera över. Olle.

Sv: Köksfläkt till husbil

Hejsan,

på Elmia i höstas hittade vi i Dometicmontern en köksfläkt för enkel eftermontering. Den har ett fett- och ett kolfilter. Den renade luften skickas tillbaka in i bodelen, mao behövs ingen håltagning för skorsten i karossen. Typbeteckningen är Dometic Kolfilterfläkt CK2000.
Är det någon som erfarenhet av denna köksfläkt? :wideeyed:
Skulle vilja veta om den fungerar bättre än de tidigare köksfläktarna som har funnits eller finns på markanden, som i mitt tycke inte alls är bra.

Hälsningar Louise-Marie o Sven-Ingvar

Hejsan, vi har precis monterat en sådan, den verkar fungera.
Tystare än andra jag har hört, och värmen stannar i bilen.
Bra på vintern!

Hälsningar

Montreal:)

Tillbaka
Toppen