• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Joors

F

F.d. 25494

Guest
Hej!

Tänkte höra mig för om någon av er har erfarenheten om Joors funkar ute i Europa.
Jag har nämligen ganska nyligt skaffat mig ett sådant SIM-kort och tycker att det fungerar helt OK här i Sverige i alla fall - och gratis surfning är det ju också.;)

M v h/ Janne

WillyPe

FD HBK Medlem
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
2029
Medlemskap
2023
Sv: Joors

Det är intressant med nya operatörer på marknaden.

På deras hemsida hittar jag inget om hur det fungerar utomlands, konstigt. Du får nog kontakta dom om detta.

De 2 GB per månad som ingår räcker till vanlig surf men inte till att titta mycket på t.ex. svt-play som dra ca 0,5 GB per timme.

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Joors

Joors är ett simkort för datatrafik i Sverige som kan vara bra som komplement på en surfplatta. 2 GB/månad räcker till måttligt surfande och att till att hämta och skicka epost.

Det bästa av allt är att man får gratis uppkoppling tills vidare för en engångskostnad av 395 kr (kampanj i sportlovsveckan). Om man tvunget skulle behöva extra 5 GB kostar det 199 kr för en 30-dagars period. Lite reklam när man kopplar upp sig kan man stå ut med.

It's Joors

Senast ändrad:
Toppen