• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Jappes Support!

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 22252

Guest
Jag tyckte det var lämpligt att alla dem som känner Jappe som den excentriska person han är ska ha ha en möjlighet att stödja honom på samma sätt jag fick stöd av er när jag fick problem.
Han är ju i en svår situation som jag förstår med en svår sorg och sjuk själv i främmande land.
Han skulle ha fått möjligheten att se sina möjligheter i skrivandets konst tidigare, han är förmodligen en av de mest intelligenta människor jag träffat och sådana människor kan ofta vara svåra att förstå sej på, han har ibland en låg toleransnivå men man måste förstå att hans tänkande rör sig i andra banor.
Skriv gärna något uppmuntande till honom i den här tråden!
 
Senast redigerad av en moderator:

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Jappes Support!

Bengtic! Nu ska vi inte överdriva det här. Det har gått flera månader sedan Ullabritt dog.

Jag spelade lite Taube och drack ett glas vin igår och plötsligt "kom verkligheten ifatt". Jag blev nostalgisk och skrev ett inlägg vilket jag ångrar nu. OK, irrfärder var just något vi ofta gjorde, Ullabritt och jag, på den tiden det begav sig. Jag gillar inte titeln på tråden; den väcker minnen hela tiden. Därför stängde jag den.

Återkommer, när klimatet tillåter visit i Frankrike, med "Jappe i Frankrike".

Jappe
 
F

F.d. 22252

Guest
Sv: Jappes Support!

Ja så kan man känna ibland, det är mänskligt och drabbar oss alla av och till.
Ha det bra Jappe.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen