• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Jag funderar på att bli medlem.

arneo

HBK Medlem
Inlägg
40
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
3212
Medlemskap
2025
Hej
Jag funderar på att bli medlem men vill först se vad som ingår i medlemskapet och jämföra med tex. caravanclub
Hälsningar
Arne
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.590
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Hur gör jag för att bli HBK medlem

Det är bara att surfa runt på vår hemsida så ser du bl.a. vilken källa av information som finns.

En del information därutöver ser du bara som medlem, men en försmak kan du få genom tex Husbilsplatser demo Gotland.

Välkommen i klubben!
 
P

PAM 97

Guest
Sv: Jag funderar på att bli medlem.

Hej, jag är ochså medlem av caravan club som man har nytta av på ena eller andra sättet, men denna klubb arbetar på ett helt annat sätt, du kan ställa vilken fråga du vill i detta forum och du får hur många bra och trevliga och roliga svar, jag har haft många trevliga stunder på denna sida, har inte behövt ställa några frågor själv men ändå fått många svar på många tankar jag haft, så tveka inte att bli medlem och välkommen:wink:

hälsar Pelle
 

Ronnie 690

HBK Medlem
Inlägg
143
Kommun
Kristianstad
HBK-Nr
690
Medlemskap
2025
Sv: Jag funderar på att bli medlem.

Hej!!

Bli Medlem!!

Du ångrar dig inte,du har ett otroligt utbyte och får mycket hjälp från många medlemar,

Är själv medlem i Caravan Club också men de arbetar som sagt på ett annat sätt inte så direkt till medlemarna och här får du oftast hjälp och råd på några minuter.

Tveka inte, är ny husbilsägare så jag vet...

Hälsar Ronnie
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Jag funderar på att bli medlem.

Bara detta att Du funderar så har Du kommit långt. ;)

När Du sedan tar steget fullt ut då är det bara att Gratta.

Jag har varit med i Caravan klubb 2 ggr tidigare under mina år som husvagnsägare.

Att göra jämförelser mellan dessa klubbar går inte anser jag då dom (som tidigare har sagts) arbetar på ett annat sätt.

Du skall redan nu känna att Du är VÄLKOMMEN i ett gott gäng,
Hälsningar från Monica o Kurt i Göteborg.
;) ;) ;) ;) :D :D :D :D
 
Toppen