• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Jag ar utan husbil ..

F

F.d. 839

Guest
Till alla,

Det ar inte roligt att se en gammal bekant lamna uppfarten och sedan bara forsvinner bakom horizonten. For mig hande detta for ett timmar sedan .. uppfarten ligger helt i ode :(

Detta for det sorglige kapitlet av saker som man har fast sig vid. Nu over till det rolige aspecten av husbilar ... mandagen oppnar jag officielt en ny husbil jakt, detta ska bli kul. ;). Onskar du inte du stod i mina skor :) ... tur att jag inte har fatt Husbils dekalen annu for det kommer att se mycket battre ut pa den nya husbilen.

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 4879

Guest
Sv: Jag ar utan husbil ..

Grattis! Även om det kanske är med en tår i ögat som husbilen lämnar hemmet så har ni ju ändå valt att köpa en annan, lika bra antagligen. Hoppas ni hittar en bil precis så som ni vill ha den!

Bigge

HBK in Memoriam
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
4

Sorgligt och roligt på samma gång, alla minnen som rullar iväg.
Sätt nu igång och leta reda på en husbil som kan ersätta er gamla goa.....
:music-icon: :music-icon: Grattis från Bigge :music-icon: :mcride:

F

F.d. 14352

Guest

hej!

lämnade oxå vår kompis i veckan. kändes mycket vemodigt. men vi har hittat en ny kompis. levereras om två veckor. får väl se om vi kan lära känna varandra och umgås lika bra som den förre vännen. tror nog inte det ska vara några problem.

ha det gött där ute på vägarna

F

F.d. 6238

Guest

När jag läser Ditt inlägg så får jag uppfattningen att Din bil har blivit STULEN.

Är det så eller är jag nu ute och cyklar, undrar kurt.b
:confused:

Toppen