• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ja då var det klart !

Bjösse

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
3330
Medlemskap
2026
Ja då var det klart med vårtvätten av husbilen, blev jättebra tog bara fyra timmar för jag fuskade med tvätten i höstas, men det är smällar man får ta. Nu är den blank o fin tills vi ska ut o njuta av att bara vara.

Sv: Ja då var det klart !

Härligt att åka ut med nytvättad o fin bil,ha en trevlig sommar !!! :spinny::mcride:

Tackar, ha en trevlig sommar själv. Vi åker som vanligt till Spanien, vart åker ni ?

Vi håller oss inom Sverige tycker det finns mycket att se här,men vi skulle vilja
övervintra i Spanien o slippa vintern !!! Men först måste vi jobba några år till !! :spinny:

Hej var till Spanien åker ni Vi sitter här o spånar vart vi ska åka,vi har bott i södra delen så vi är nyfikna på norra delen, vi åker vecka 25:cool:

Hej, vi åker till Hospitalet o en camping som heter Cala Doques en liten familjecamping men väldigt mysig, sen åker vi till Blanes o camping Bella Terra. Ha en skön semester. // Björn

Tack önskar er det samma, Hospitalet verkar vara en trevlig camping, Blanes har vi pratat om, var där för 45 år sen men då tältade vi ,men ingen i familjen kommer ihåg namnet på campingen .:)

Tillbaka
Toppen