• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

IVECO 3510

F

F.d. 58289

Guest
Någon som har erfarenhet av iveco 3510 skåp. Har tänkt inreda till hus bil. plåtskåp bränsleförbrukning ca vanliga problem osv osv

Jägarn

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1204
Medlemskap
2025
Sv: IVECO 3510

Har haft några som servicebilar. mekanikt bra, mensom ovanstående skrev, har den rullat på vinterväglag ROST!

Jägarn

Alve

FD HBK Medlem
Kommun
Ödeshög
HBK-Nr
338
Medlemskap
2023

Någon som har erfarenhet av iveco 3510 skåp. Har tänkt inreda till hus bil. plåtskåp bränsleförbrukning ca vanliga problem osv osv

Hej!
Kika på min tråd "Renoverar äldre hembygge". En 3510 uppskrämd till 4010.
Ingen rost i bärande delar. Plåtrost i stort sett reparerat. Drar 1 l/ mil. Lättkörd.

Alve

F

F.d. 58573

Guest

Har haft några som servicebilar. mekanikt bra, mensom ovanstående skrev, har den rullat på vinterväglag ROST!

Jägarn

Lite feltänk här. Här hemma i Jämtland där vi har riktiga vintervägar brukar inte bilarna rosta. Annat är det efter kusten och söderut där man saltar. Sannolikt större risk för rostangrepp sommartid, vintervägarna är både rena och torra.

aake

Toppen