• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

iPhoto till blogspot

annokjell

FD HBK Medlem
Inlägg
168
Kommun
Leksand
HBK-Nr
9997
Medlemskap
2021
Hej

Ni som vet.....har nu lyckas gjort en dagbok på iphoto, men hur får jag in den på min nyöppnade blogspot sida (som jag inte heller förstår så mycket av)
Tanken med det hela är ju att jag ska kunna lägga in en dagbok som alla, eller några, kan se när vi är ute och åker.

Kjelle
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: iPhoto till blogspot

Om du delar bilddagboken till iCloud (uppe till höger) kan du kopiera URL:en (adressen) till din blogg.
 

annokjell

FD HBK Medlem
Inlägg
168
Kommun
Leksand
HBK-Nr
9997
Medlemskap
2021
Sv: iPhoto till blogspot

Japp...så mycket har jag redan klarat av redan. Det är ju in på bloggen jag inte fattar :oops:
Men nu väntar jag med här tills jag blir pånyttfödd. En femåring fattar ju mer än mig:(

Kjelle
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: iPhoto till blogspot

Har du skapat en blogg?

Om inte så gör du det på datorn: http://blogger.com

eller på iPad/iPhone med hjälp av appen: App Store - Blogger

När du väl har skapat bloggen kan du mejla text och bild till den för omedelbar publicering.
Du kan även publicera en bild av iPhotos Dagbok genom att ta en s.k. skärmdump som du mejlar som en bild.
 

annokjell

FD HBK Medlem
Inlägg
168
Kommun
Leksand
HBK-Nr
9997
Medlemskap
2021
Sv: iPhoto till blogspot

Jiipiiii......Nu har jag kommit så långt. Visste inte om att det fanns något som hette skärmdump. Men med lite googlande så lärde jag man hur man gjorde :) Nu ska jag bara ta reda på min bloggs e-mailsadress
Kjelle
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: iPhoto till blogspot

Jiipiiii......Nu har jag kommit så långt. Visste inte om att det fanns något som hette skärmdump. Men med lite googlande så lärde jag man hur man gjorde :) Nu ska jag bara ta reda på min bloggs e-mailsadress
Kjelle

Mailadressen bestämmer du i inställningarna - Mobil epost, genom att sätta valfritt ord/tecken i mailadressen. Sätt också Publicera direkt.
 
Toppen