• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Iphone sämre än Samsung

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Inlägg
4.649
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2024
Sv: Iphone sämre än Samsung

Inget nytt. Vi hade samma bekymmer med datorer på 80-talet
 
F

F.d. 29925

Guest
Sv: Iphone sämre än Samsung

Då är svaret på frågan "vad har en spis gemensamt med Iphone" -frekvensen.:)
Så nu är det bara att koppla en "platta" till fånen så kan man steka ägg.:)
 

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.171
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
Sv: Iphone sämre än Samsung

iPhone verkar ha inbyggd AI (artificial intelligence) för att klara av alla situationen. Den stänger av sig själv så att folk kan sitta och äta i lugn & ro...lol... : )
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Iphone sämre än Samsung

Dette minner meg om min tid som operatør på stormaskinen på Universitetet i Oslo. Der fant vi fort ut at CPUen sin klokke på omlag 10MHz slo gjennom på endel FM mottakere som benyttet samme frekvens mellom tuner og dekoder. Praktisk for oss, vi kunne sitte på hvilerommet om natten og ha en slik radio på svakt og høre når datoren gikk tom for jobber, inn og jobb litt før neste pause.

At et par av oss sov i konsolstolen med en finger på kulehodet på skriveren var et annet triks på nattevakt, makinen skrev ut når den trengte hjelp og det vekket oss. Vi hadde aldri problemer med å fylle maskinen med oppdrag for et par timer om gangen.
 
Toppen