• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Iphone Jailbreak

F

F.d. 8219

Guest
Är det någon som har Jailbreakat sin iphone med Ios 5.1 untethered?

Pelle&Lena

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: Iphone Jailbreak

Är det någon som har Jailbreakat sin iphone med Ios 5.1 untethered?

Har kollat och fått svaret att det idag inte går att jailbreaka iphone med ios 5.1
får hoppas att jag fått fel uppgift och att det löser sig då jag uppdaterade min med 5,1 och det försvann direkt.

Mvh
Pelle

F

F.d. 8219

Guest

Jag har jailbreaka min med ios 5.1 men det er semiteathered....det ser ut som det tar lång tid innan dom kommer med untethered. jag har en iphone 4....iphone 4s tror jag det är svårare med.

F

F.d. 24435

Guest

Har IPhone 4s, jailbreakad, OS 5.0.1......fungerar helt superbt bra.....stor tillgång till "billiga" appar....navigationsprogram etc....

Pelle&Lena

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026

Har 4s och det går inte påstod dom, så får vänta så länge.
//Pelle

Lovisa

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025

Jag har enbart en 4:a och jag vill ha en untethered så jag vänta tills det är gjort

Pelle&Lena

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026

varför går det inte?? Min 4S är jailbreakad, förvisso OS 5.0.1, funkar kanonbra...

Jag har ios 5.1.0 och den går inte att jailbreaka, ändrar gärna till 5.0.1 om det är möjligt
men är inte kunnig inom det området. :rolleyes:
//pelle

Lovisa

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025

varför går det inte?? Min 4S är jailbreakad, förvisso OS 5.0.1, funkar kanonbra...

Hur fungerar den när du stängt av din telefon och starta den igen? Måste du ha telefonen kopplad till Itunes för att få igång den så som man gjorde första gången eller är det bara att mata in pin kod och köra som vanligt?

/R

Pelle&Lena

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026

På min förra iphone var det bara att trycka pinkoden och köra på som vanligt,
men fick akta mig för att uppdatera telefonen när jag var på itunes, gör man det så försvinner jailbreaken om jag förstått dom som kan det rätt.

Uppdaterade från 4.0.1 till 5.1.0 och vips så var jailbreake borta.

//pelle

Toppen