• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Iphone i alla ära.

F

F.d. 51064

Guest
Iphone i all ära, men den ger mig dj... värk i huvud, nacke och handleder. Gillar den skarpt men får nog lov att sälja den. Jag har nu haft den i en vecka och ger den en vecka till.
Jag har en gammal Nokia som jag klarar att använda men den telefonen tillhör grottstadiet. Trodde jag skulle klara Ifånen. Mina barn och deras makar, alla hade Iphone, var hemma i somras och jag tyckte det gick riktigt hyfsat. Nu kan jag konstatera att när jag använder den själv så går det sämre. Det här med elöverkänslighet, eller vad det nu kan vara, övergår ens förstånd.
Någon som hört talas om detta problem och kunnat åtgärda det.

F

F.d. 51064

Guest
Sv: Iphone i alla ära.

Tyvärr kan jag inte ens ha den inne i huset just nu. Jag har fått vidarekoppla den till min gamla telefon och lägga Iphonen i garaget för ett tag. Jag måste få bort min huvudvärk innan jag försöker igen.
Karin

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Det är nog ett annat virus än datavirus som du drabbats av. Eller kanske har du koncentrerat dig för mycket med böjd nacke. Huvudvärk kommer ofta från en överspänd nacke.

F

F.d. 51064

Guest

Är väl medveten om att huvudvärk kan komma från överspänd nacke, men kan nog inte skylla på det just nu. Har egentligen inga stora problem med spända muskler. Mitt jobb är att känna till sånt, jag är massör. I och för sig så brukar det vara så att man är sämst att ta hand om sig själv :rolleyes:.
Det är tyvärr så att jag känner av mobiltelefoner och har problem att hitta någon som jag kan använda. Dumt nog tog vi bort den fasta telefonen för 2 år sedan så jag måste ha mobiltelefon. För ett år sedan köpte jag en Nokia med lågt SAR värde och fick lämna tillbaka den pga samma problem som ovan. Så nu söker jag en lösning för att minska problemen så att jag kan behålla min Iphone eftersom jag gillar den.
Jag känner även av trådlöst internet så jag måste använda nätverkskabel istället. Men det fungerar bra.
Jag ger inte upp i första taget. Har provat att sy en väska/påse med avskärmande tyg med det hjälpte tyvärr inte. Söker nu ideér på internet på saker att prova.
Som flera säger, Husbilsklubben har en stor medlemsskara med mycket kunskap, kanske finns det någon som har löst detta problem eller kommit en bit på väg.
Karin

F

F.d. 51064

Guest

Ni som använder Iphone, söker telefonen av internet även om man inte använder Safari? Jag har stängt av Wifi men finns det mer man kan stänga av som är automatiskt på. Jag har inte bluetooth inkopplat.
Karin

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Det finns "Flygplansläge" men då kan du varken ringa eller eller komma ut på nätet!

Toppen