• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

iPad

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: iPad

Tryck på den några sekunder tills den börjar "darra" och tryck då på krysset i övra hörnet så kan du radera den.

Jappe

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Alla vet att man med dubbelklick kan växla mellan appar men inte alla känner till att man med fyra fingrar (eller 3+tumme) får samma effekt om man drar åt något håll!

berkri

HBK Medlem
Kommun
Sala
HBK-Nr
14555
Medlemskap
2028

Ljudet på min iPad mini är så svagt att det knappt går att höra vad som sägs.
Har naturligtvis så högt jag kan på knappen.
Hur får jag in sp på kartan(Igo) när jag kör? Hittar bara polis, bensin etc men inte sp!

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

"Alla vet att man med dubbelklick kan växla mellan appar men inte alla känner till att man med fyra fingrar (eller 3+tumme) får samma effekt om man drar åt något håll!"

Inte jag! Ska kolla!

Jappe

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Ljudet på min iPad mini är så svagt att det knappt går att höra vad som sägs.
Har naturligtvis så högt jag kan på knappen.
Hur får jag in sp på kartan(Igo) när jag kör? Hittar bara polis, bensin etc men inte sp!

Om du menar ljudet på iPad i iGO måste du först ställa volymen på max i appens inställningar, därefter med volymknapp som vanligt!

Lättast är om du installerar POIViewer och därefter installerar/importerar intressepunkter som tex ställplatser. POIViewer har direktkoppling till bl.a. iGO för direkt navigering.

Annars finns beskrivning på forumet hur man lägger in POI direkt i iGO.

Toppen