Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Kan jag använda IPAD istället för Laptop??
Nej, lös inte något nytt abonnemang, skaffa något som heter tvillingkort till din mobil, det kostar 39:- i månaden (Telia).
Förmodar att du känner till att du måste ha Ipad 3G för att kunna köra navigerings programmen.
När du införskaffat din iPad kan du som jag låta din Garmin ligga i din vanliga bil, iPaden är för stor att ha i personbilen, i min i alla fall.
Om du inte är någon nörd kanske det räcker med en iPad 1 som du kan få billigt idag, det har jag. Visserligen får du ingen kamera, men det är inget jag saknar eftersom jag fotograferar allt med min systemkamera.
Hur fungerar det med uppkoppling till nätet mm med en IPAD? Måste jag teckna ett nytt abonnemang med t.e.x Tele2, som jag har till min mobil?
Säkert dumma frågor, men jag ställer dem ändå, jag måste ju kunna förklara för min fru, så att jag får köpa en. Någon modell som är bättre än nån annan?![]()
Är detta bra??? Hittar inget om 3G??
JME Data / Apple iPad 2 Wi-Fi - surfplatta - iOS 4 - 16 GB - 9.7" - svart
eller kanske detta??
Apple iPad 32GB Wifi+3G - Först kom Mac. Sen iPod. Och iPhone. Summan är iPad. iPad kännetecknar både till format och ha