• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ipad med navigonkartor.

Erik & Anna-Stina

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
6883
Medlemskap
2025
Jag har köpt en Ipad 2 och installerat navigonkartor i denna. Vi körde i helgen från Enköping till Öland å ingenting funkade. Stora vägen från Norrköping hade inte navigon, den var fullständigt vilse.
Jag undrar nu finns det några andra kartor som är riktigt uppdaterade och som funkar i paddan?
Jag vore mycket tacksam för svar jag har funderat på Igo primo men vad jag förstår använder den inte hela skärmen vilket inte är bra, stor skärm är ju fördelen med paddan.

F

F.d. 30007

Guest
Sv: Ipad med navigonkartor.

Hej har laddat ner sygic som verkar alla tiders och är bilig
Ha det gött

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Jag vore mycket tacksam för svar jag har funderat på Igo primo men vad jag förstår använder den inte hela skärmen vilket inte är bra, stor skärm är ju fördelen med paddan.

Diagonalen på skärmbilden är ca 23,5 på Navigon och ca 21,5 cm på iGo Primo så storleken räcker gott i båda fallen.

iGo Primos kartor uppdaterades för några dagar sedan men jag kan inte garantera att alla vägar finns med. Är Norrköpingsvägen helt ny?

F

F.d. 25168

Guest

Tyckar du skal downloade maps igen, kan väre du har haft en fel ved installationen.

Om det var väg 22 du inta havde, er den ok på min

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Hej har laddat ner sygic som verkar alla tiders och är bilig
Ha det gött

Jag har tittat på Sygic Europes specifikationer som verkar lovande. Den senaste versionen har fått Google Local Search vilket är ett måste i en modern navigator.

Det är synd att man inte kan ladda ned den gratis för att testa, 285 kr är också pengar. Den förra versionen hade en del övrigt att önska men det verkar som om den har fått ett verkligt lyft liknande det som iGo Primo fick med sin nya version.

Jag ser även att man kan lägga in egna POI:s i den nya versionen.

mzl.gryyqeen.320x480-75.jpg
mzl.llmgwdpt.320x480-75.jpg

mzl.nqyzqanf.320x480-75.jpg
mzl.vlonumxd.320x480-75.jpg

mzl.zwxrircw.320x480-75.jpg

Senast ändrad:
Toppen