• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

iPad gratis till VIP-kund?

Arkilles

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
7551
Medlemskap
2025
Sv: iPad gratis till VIP-kund?

Jag fick det också, började fylla i sedan ville de ha kreditkortsuppgifter, då backade jag ur. tror det är kopplat till en massa reklam mail också.
När man kollar vem som ligger bakom kommer man till PLANET49 GmbH!
de är inblandade i en massa reklamsponsrade grejer av denna typ, både på mobil och platta.
Kolla på denna länk bara ett exempel!Bluffannons frÃ¥n Planet49 pÃ¥ NT.se « Cint blir Knyt

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Jag tittade på texten.

Det borde varit utropstecken efter "Grattis Apple-kund" och ett komma efter Grattis. Eftersom de använt ett komma i stället för utropstecken borde nästa mening börjat med liten bokstav i stället för en versal!

Dessutom låter "belöningscenter" fånigt!

Ett såpass stort företag som Apple borde väl ha medarbetare som behärskar svenska språket i skrift, tycker jag! Knepet att kalla mig VIP-kund fick mig naturligtvis att reagera negativt också.

Jappe

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Med tanke på att det är en iPad2 som har 4 år på nacken kanske det inte är en bluff?

Attt lämna ut sitt eget kortnummer verkar däremot våghalsigt.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

En tanke slog till plötsligt!

Varför använder sig lurendrejeriföretaget av paddor i "erbjudandet"? Är androidmänniskorna inte lika lättlurade som paddmänniskorna? :D

Jappe

Pssst hianders! Jag gillade "lurendrejeri, buffel och båg"! Vansinnigt fräck blandning av ruffel och bluff! Men det är kanske är ett vanligt uttryck i era trakter?!

Senast ändrad:

Perrovski

FD HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
232
Medlemskap
2022

Hej.
Nån liknande sida fick jag från Tyskland ( för några veckors sedan när jag surfade på tyska sidor ), men jag ignorerade och förpassade till "varmare" trakter
det erbjudandet.

H

hianders

Guest

En tanke slog till plötsligt!

Varför använder sig lurendrejeriföretaget av paddor i "erbjudandet"? Är androidmänniskorna inte lika lättlurade som paddmänniskorna? :D

Jappe

Pssst hianders! Jag gillade "lurendrejeri, buffel och båg"! Vansinnigt fräck blandning av ruffel och bluff! Men det är kanske är ett vanligt uttryck i era trakter?!

Nej inte ännu, kanske kan bli!
Det skulle förståss ha stått ruffel men ordet kom inte fram. Kanske man har skapat ett nytt lurigt ord.:)

fru hianders

Toppen