• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ipad-Air Vilka appar??

Bengt.O

FD HBK Medlem
Kommun
Tibro
HBK-Nr
8764
Medlemskap
2023
Efter ett par månads väntan så var den äntligen här Ipad Air, för när man står i begrepp att köpa så vill man ju inte ha den gamla modellen när en ny är på väg. Har tidigare bara använt pc i arbete och hemmet men jag är mycket överraskad av min nya Ipad där jag också laddat ner en del appar.
Men nu kommer vi till det viktigaste, vilka appar och vad rekommenderar ni att jag skall ladda hem för att få den optimala navigatorn? Har bestämt mig för att använda Igo Primo för navigering, men där måste finnas fler appar för ställplatser och övriga poi, så vad föreslår ni med erfarenhet?
Bengt.O

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Ipad-Air Vilka appar??

Börja med Mobil Life + och POIViewer!

Den förra oumbärlig för att hitta ställplatser främst på kontinenten och den senare för att hitta intressepunkter av alla slag som på ett enkelt sätt importeras av appen. Enkelt att importera HBK:s husbilsplatser tex.

Toppen