• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

IP TV tvboxx.com

Sv: IP TV tvboxx.com

Vi har den här; Svensk IPTV

Ungefär samma proidukt skulle jag tro, det finns flera leverantörer.

Säkert ett par hundra kanaler, ungefär 30 svenska inklusive betalkanaler som t.ex. C-More.

20 Euros i månaden, fungerar perfekt när du har ett någorlunda stabilt internet. Vi har haft produkten i flera år.

TommyD

Smartiptv appen till samsung och Lg funkar bra 10 e i månade runt 2000 kanaler med dock bara de svenska som är nått o ha!

Vi har den här; Svensk IPTV

Ungefär samma proidukt skulle jag tro, det finns flera leverantörer.

Säkert ett par hundra kanaler, ungefär 30 svenska inklusive betalkanaler som t.ex. C-More.

20 Euros i månaden, fungerar perfekt när du har ett någorlunda stabilt internet. Vi har haft produkten i flera år.

TommyD

Jag har samma som Los Suecos + ett antal hundra extra kanaler + ett halvt tusen filmer man kan titta på. Men när jag mäter går det åt 3,5 megabit. Du behöver ADSL eller Fiber, alternativt obegränsat mobilt bredband.

2016-12-30 15.03.18.jpg

Tillbaka
Toppen